1 ile 30 arası toplam 63 sonuç

Konu: My Team 2016

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    199

    Default

    transferler gercek olabılır cunku butce -105 mılyon dolar hep taksıtle gıdılmıs olabılır fakat 2016 4 tane samp. ligi save yapmadan kazanılması ımkansız hele kı o defansla... sureklı butun kuparlar kazanıdıgı ıcın messıde gelmıstır dogal olarak

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by cenk1905 View Post
    transferler gercek olabılır cunku butce -105 mılyon dolar hep taksıtle gıdılmıs olabılır fakat 2016 4 tane samp. ligi save yapmadan kazanılması ımkansız hele kı o defansla... sureklı butun kuparlar kazanıdıgı ıcın messıde gelmıstır dogal olarak
    Onunda Tek Kanıtı Saveleme Sayısıdır


    En Tehlikeli İnsan Az Anlayıp Çok İnanandır. "A.Çehov"

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by BaGa TaRKaN View Post
    Onunda Tek Kanıtı Saveleme Sayısıdır
    Saveleme sayısından yorum yapamazsınız Fm 2005 de olur ama 2011 de olmaz çünki ben oyunu 15 günde bir save yapıyorum sebebi ise kayıtlı oyunu yüklemiyor veya Crash Dump Hatası veriyor.Fm 2005 de çok nadirdi kayıtlı oyunu yüklememesi ama Fm 2011 de aynı değil. o yüzden save sayısı oldukça fazla Fm 2011 de ama tabiki saveleyip te tekrar döndüğüm maçlar oldu.Herkesin olmuştur.Hatta o maçı buraya ekleyeceğim.Werder Bremenle evimde şampiyonlar ligi maçı yapıyordum.dakka 90 1-0 öndeyim.Hakem 3 dakka uzatma veriyor. Hop 1-1 ve maç 96. dakkaya uzuyor ve 2-1 malubiyet.Ekranı kıracaktım



    Quote Originally Posted by mehmetd View Post
    öncelikle şunları diyeceğim:
    1-büyük yazmana gerek yok.
    2-çok yer kaplamasın diye mesajda düzenleme yaparak yanıtlıyorum.(resimleri sildim örneğin)
    Umarım kırıcı olmamışımdır.
    Ogün eleştriler içinde sana bir küfür ederdim diye arkadaşın birisi cevap yazmıştı bende ona gereken cevabı vermiştim sanırım admin mesajları kaldırmış.Beni çok kızdırmıştı bir oyun için küfür etmek ne demek? o sinirle yazılmış cümleler var yazılarıda o yüzden büyük kullandım.

    tabi zevkler tartışılmaz kimileri az paralarla yıldızlar yaratır.kimileride mevcut yıldızları transfer eder.Ben klübün bir şekilde para bulacağından yanayım ve istediğim oyuncuyu alırım.benim mantelitem bu sonuçta oyun iflas etse ne olur.zaten Fm 2011 in en iyi özelliklerinden finans içe girdiğinde sezon başında başkanların klube nakit sağlaması zaten sağlasınlarda.işleri bu

    Dün gece sıkılıp fenerden milanı yöneteyim dedim.İtalyada dişli rakipler var.Sampdoria son maçta 1 gol averajla şampiyonluğu juveye kaptırdı.bende 3. oldum.
    Fm 2011 de bir klubün başına geçtiğinizde takımın ve oyuncuların performansı en az %30 azalıyor.mesela milanı alın şampiyonluğu ilk yıl zor elde edersiniz.ama juveyle başlarsanız milan veya inter götürür ligi.Zaten olması gerekende bu oyunun zor olması gerek istediğiniz kadrıyu kurunca önünüze kimse geçemiyo hep şampiyonluklar.öyle oluncada oyun tat vermiyor.

  4. #4
    Nesil
    2007
    Yer
    Ankara
    Yaş
    37
    Mesajlar
    5,918

    Default

    Quote Originally Posted by mikael23 View Post
    Fm 2011 de ama tabiki saveleyip te tekrar döndüğüm maçlar oldu.Herkesin olmuştur.Hatta o maçı buraya ekleyeceğim.Werder Bremenle evimde şampiyonlar ligi maçı yapıyordum.dakka 90 1-0 öndeyim.Hakem 3 dakka uzatma veriyor. Hop 1-1 ve maç 96. dakkaya uzuyor ve 2-1 malubiyet.Ekranı kıracaktım
    benim olmadı ama yapanlarada saveli hileli demem herkesin kendi zevki
    eto'o bitmiş.

  5. #5
    Nesil
    2006
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    199

    Default

    Quote Originally Posted by BaGa TaRKaN View Post
    Onunda Tek Kanıtı Saveleme Sayısıdır
    bence oda kesın bı kanıt olamaz gıbı gelıyor bana adam hıc save yapmaz fıal macına saklar laptoptan hıc kapatmadan oynar onemlı yerlerde saveını yapar benım aklıma twitter olayı geldı oyunda hesabı kaydedıp otomatık secenegı yaparsak mesela mactan sonra fenerbahce fınalde kaybettı dıyor twitte gercı bunun ıcınde hemen o twıtı sılıp yenınden oynayabılırsın sonuc olarak hıle cok zor anlasılır kı kısınınde zevkıdır ayrıca kımse ben ona suclama yapamam ama forumda konu acıp bıze govde gosterırısı yapması sonucunda aklıma gelen mantıklı fıkrı soylerım forumda gozlemledıgım kadarıyla fb veya gsyle 4 sene samp. ligini alıcak abılerım olduguna ınananırım sans faktoruyle beraber ama defansta bekır ıltegun warken ımkansızdır bu...

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by cenk1905 View Post
    bence oda kesın bı kanıt olamaz gıbı gelıyor bana adam hıc save yapmaz fıal macına saklar laptoptan hıc kapatmadan oynar onemlı yerlerde saveını yapar benım aklıma twitter olayı geldı oyunda hesabı kaydedıp otomatık secenegı yaparsak mesela mactan sonra fenerbahce fınalde kaybettı dıyor twitte gercı bunun ıcınde hemen o twıtı sılıp yenınden oynayabılırsın sonuc olarak hıle cok zor anlasılır kı kısınınde zevkıdır ayrıca kımse ben ona suclama yapamam ama forumda konu acıp bıze govde gosterırısı yapması sonucunda aklıma gelen mantıklı fıkrı soylerım forumda gozlemledıgım kadarıyla fb veya gsyle 4 sene samp. ligini alıcak abılerım olduguna ınananırım sans faktoruyle beraber ama defansta bekır ıltegun warken ımkansızdır bu...

    Peki babacar ve aguero 50 şer gol atıyor ona amenna deniliyor.Tıpkı Maxim Tsigalkonun 72 gol attığı gibi Cm 01-02 de bekir irtegünün savunmasına neden inanılmıyor.Aslında ben 2. yıl satacaktım.Yedekte dursun dedim.Yabancı hakkımı ön 6 lıda kullanmayı tercih. ettim. 3 yersem 5 atarım mantığı ki gayet güzel oldu golsüz maçım istisnadır.Bekirin profilini eklerim ortalaması gayet iyi.
    Last edited by mikael23 : 19.Mart.2011 at 15:06 Reason: kelime hatası

  7. #7
    Nesil
    2007
    Yer
    Katılmıyorum
    Mesajlar
    1,356

    Default

    Quote Originally Posted by mikael23 View Post
    Evet bende bu saçmalıktan bahsediyorum.Bakın fabregası nasıl aldım editörden hile yapılmış diyen arkadaşlara gelsin bu resimler.

    tarih 31 temmuz 2017 kasada 79 milyon transfer bütçesi var.

    Cesc Fabregası transfer edeceğiz profiline dikkatli bakın editörden 2017 yılı için fenerbahçeye kaltılması için bi ibare yapılmışmı?

    İlk olarar 79 milyonluk bir teklif yapıyorum.değeri ise 42 milyon
    Teklif redediliyor
    yeni bir teklif götürüyorum 79 peşin, 30 48 ay vade

    arsenal fabregas için ne kadar istediğini belirtiyor
    207 peşin,31.5 48 ay

    bende 79 peşin, 80 48 ay teklif ediyorum
    teklifi kabul edildi kontrat faslına geliyoruz
    fabregas efendi 14.75 de diretiyor
    Team of the year bonusunu 3.8 milyon yapıyoruzve 11.5 a sulf oluyoruz

    transfer ertelensinmi diyor
    adjust budgete tıklıyorum.Fabregas fenerde!!!

    editörden alınmadı ne yazıkki

    Resimdede finans grafiğine bakarsanız tüm oyuncuları bu şekilde transfer ettiğimi anlarsınız 2012 yılından bu yanaki dalgalanmalara bakınız.

    ben böyle saçmalığı fm 2005 de yaşamadım.kulüpte yetiştirdiğim oyuncularıda fm 2011 de hiçbir zaman değerinin fazlasına satamadım.
    öncelikle şunları diyeceğim:
    1-büyük yazmana gerek yok.
    2-çok yer kaplamasın diye mesajda düzenleme yaparak yanıtlıyorum.(resimleri sildim örneğin)
    3-sana editörden hile ile mi aldın demedim,editörden ben takım ürettiğim halde alamadım sen nasıl aldın dedim,200milyon fener in parası yoktur dedim çünkü bende bile yok.

    ben 100 milyon yaptım ve sendeki gibi almam,alamam nedeni benim fm 2010 da bende
    70 milyon var iken en az isteyen 96 milyon istiyor

    örnek 1: oyuncu fabregas; 96 milyon isteniyor 185 ca 186 pa sı var,mc

    a) 177 ca 178 pa amlc/fc (benim ürettiğim adam) + riberry amrlc 172 185(181 tutturması)
    + 177 ca 178 pa forvet(bu da benden) yani 3 adam öneriyorum reddediyor.

    b)dediğin gibi 30-40 milyon değeri olan adama 200 milyonda kusura bakma ben vermem,klübü ben ürettim kendi ürettiğim klübü zarara sokmam.

    c)peşin 96'm da yok.yani olmuyor.

    örnek 2: oyuncunun adı r.carlos-dl(benim ürettiğim r.carlos-rakip takımıma koymuştum onlar da intere 40 yada hadi de 60 milyona mı ne sattı yani sadece kendi takımıma oyuncu eklemedim ligdeki en büyük rakibime de ekledim ama onlar 1 st yi bana diğer iyileri de 40 yada maksimum 60 a falan satmayı tercih ettiler menageri de 197 ca 199 pa onların ama ligde orta sıradalar)

    mevki: d/wbl ca:182 pa:185
    satış bedeli:100,9 m

    öneriler:
    a)üstteki a şıkkına ilaveten 60 milyon 50 gol atma primi(dl ya; atamaz hesabı) veriyorum reddediyorlar.

    b)klübün 100 m parası da yok.dediğin gibi 100 milyon istenen adama ben 70 + 130 48 ay falan da yapmam,yapamam(açıkladım yukarda)

    c) istenen 100 milyon peşin de yok.yani o da olmuyor sonuçta.

    tek seçenek klübün istediğini vermek,bende istenen varsa PEŞİN alıyorum,yoksa olmuyor.
    (gene de oyunda bi denicem şu 48 ayı nasıl olacak bilmiyorum hiç yapmadım dediğim gibi varsa para,peşin alırım yoksa almam ben.)

    sana da tavsiyem genie scout varsa ona bak,klüp sen istiyorsun diye fiyat arttırmış,ben olsam hiç almam;alacak isen dediğim gibi genie ye bak;orada olabilir rakam verilir öyle 200 de değildir bu rakam;yani sen fazla vermiş klübü zarara uğratmışın,ben kendi takımıma bun yapmam,yok orda da aynı rakam ise o rakamı gene vermem;bi olabilirliği vardır ve takıma katkısını da düşünürüm ben.yok yedek kalacaksa da artı dediğim gibi borca sokmam ben klübümü,sen sokarsın o başka.

    ne yazık ki editörden almamana çok üzüldüm.

    son cümlene de katılıyorum;onlar satmaya kalkınca 100-200 biz satınca 20 ise maksimum 40 veriyorlar(fm 2010 benimkisi) ondan sonra da biz burada onlar yüzünden birbirimize düşüyoruz.

    umarım kırıcı olmamışımdır.

    hadi iyi oyunlar...

    Quote Originally Posted by mikael23 View Post
    Şuan bende versiyon 11.2 yüklü birkaç sorum olacak sizlere.

    Fm 2005 deki hata hala devam ediyor Fm 2011 dede alman milli takımında gerçek oyuncular yok.Acaba oyunun yapımcısı alman düşmanımı?

    Satılığa çıkardığım bir oyuncuya gelen teklifler son aşama şeklinde geliyo hiçbir şekilde oynama yapamıyorum.Fiyatı artıramıyorum.Ama tam tersine benim alacak olduğum oyuncunun teklifi üzerinde oynamalar yapabiliyorum.

    18-25 yaş arası türk futbolculara teklif ediyorum geneli yurt dışında oynuyor fiyatları 3-5 milyon arası kulübü kabul ediyor oyuncu gelmiyor.
    1.almanlar için en son yaptığın update deki lnc/all fake dosyasındaki 1 leri 0 yap,isim olarak ta tabii ki ""Oliver Kahn"

    2.reddedilemez seçilmiştir.yani onlar teklifte 1 oynuyor sonra ya reddicen yada kabul edicen ama sen istediğin gibi düzenleyebiliyorsun,eğer direk onlar gibi yapmak istersen en altta bi şık vardı onu "reddedilemez" gibi bi şıktı onu seç teklif ederken tabi o zaman direk reddedebilirler;o da başka.

    3.oyuncu gelmek istemiyordur,hırslıdır avrupa da oynamak istiyordur,rakip takım olduğundan sevmiyordur yada eski takımıysa geri dönmek istemiyordur(özellikle de staff larda)

    Quote Originally Posted by BaGa TaRKaN View Post
    Alman Milli Takımının Football Managerde Lisansı Yok. Ama Oyunun Fake Dosyasını Bulup Silerseniz Alman Milli Takımıda Gerçek Oyunculardan Oluşur
    yada dediğim gibi 1 ler 0 olursa;ben sildiğim zaman oyundan atmıştı bende silmek yerine 1 leri 0 yaptım.

    Quote Originally Posted by cenk1905 View Post
    transferler gercek olabılır cunku butce -105 mılyon dolar hep taksıtle gıdılmıs olabılır fakat 2016 4 tane samp. ligi save yapmadan kazanılması ımkansız hele kı o defansla... sureklı butun kuparlar kazanıdıgı ıcın messıde gelmıstır dogal olarak
    çaktırma biz de yaptık fm 2006 da üst üste 6-7 şamp.ligi almıştık ama oyunculardan bazısı "daha iyi takıma gitmek" istiyorlardı. bre daha büyüğü mü var diye kızıyordum bende.

  8. #8
    Nesil
    2007
    Yer
    Katılmıyorum
    Mesajlar
    1,356

    Default

    Quote Originally Posted by mikael23 View Post
    dediğiniz fm 2005 de çok kolay al Tevez, Cavenaghi,wesley sneijder,van der vaartı sat en kötü 200 milyona ama bende en iyi yetişen babacar değeri şimdi 30 küsür 15e almıştım galiba.50 milyon edeceğinide sanmıyorum leblebi gibi gol atmasına rağmen.zaten satılığa çıkartıyorsunuz o anki fiyatı neyse onu veriyorlar teklifte oynama yapamıyorsunuz benim anlamadığım olay bu fm 2011 de?
    fm 2005 i bilmem;ben 2006 dan başladığım için,onda da yoktu böyle 200 m luk transferim ama fm 2010 gibi de değildi o zaman değeri düşükse +1 milyona yüksekse +10 milyon yada 2 katı falan satabiliyordum tabi satmicam dediğim adamlara değerinin altı teklif geliyordu;o da başka mesele.
    o zaman fm 2005 alaydım keşke

    fm 2010 da iki katından fazlaya satamıyorduk;fm 2011 de değerinden fazla vermiyorlarsa zaten hiç almaya da gerek yok demektir bence.zira benim oyundan aldığım zevk transfer sezonunda kimi satmışım kimi almışım dır tabi hep yükseğe alır ucuza satmak zorunda kalırız o da başka ama fm 2006 da ki free alıp parayla satmam oyundaki en büyük zevkimdi hala fm seviyorsam;bunu fm 2006 da ki bu özelliğe borçlulardır.

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by mehmetd View Post
    fm 2005 i bilmem;ben 2006 dan başladığım için,onda da yoktu böyle 200 m luk transferim ama fm 2010 gibi de değildi o zaman değeri düşükse +1 milyona yüksekse +10 milyon yada 2 katı falan satabiliyordum tabi satmicam dediğim adamlara değerinin altı teklif geliyordu;o da başka mesele.
    o zaman fm 2005 alaydım keşke

    fm 2010 da iki katından fazlaya satamıyorduk;fm 2011 de değerinden fazla vermiyorlarsa zaten hiç almaya da gerek yok demektir bence.zira benim oyundan aldığım zevk transfer sezonunda kimi satmışım kimi almışım dır tabi hep yükseğe alır ucuza satmak zorunda kalırız o da başka ama fm 2006 da ki free alıp parayla satmam oyundaki en büyük zevkimdi hala fm seviyorsam;bunu fm 2006 da ki bu özelliğe borçlulardır.
    ben rekor transferimi casillası realden aldıktan 5 yıl sonra reale geri satarak yapmıştım.ama yeni rekoru joaquin i arsenale satarak yapmıştım.200 küsür milyon dolar sanırım.Resmini bulursam eklerim.

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by mikael23 View Post
    ben rekor transferimi casillası realden aldıktan 5 yıl sonra reale geri satarak yapmıştım.ama yeni rekoru joaquin i arsenale satarak yapmıştım.200 küsür milyon dolar sanırım.Resmini bulursam eklerim.
    Şu rekor transfer olayı bile oyunu acayip zevkli bir hale getiriyordu CM zamanlarında. Tuncayı Galatasaraya 100m dolara sattığımı bilirim. Taksitlede olsa satmıştım.

    Ama yukarda anlattığın gibi taş gibi oynayan adama çok komik fiyatlar veriyor yapay zeka ki en sinir bozan tarafı budur bu oyunun.

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •