İlk 4 içinde en az averaja sahip olan biziz.En az gol yiyen takım olmamıza rağmen atamadığımız için averaj yok.Ara transferde para bulursam adam almayı planlıyorum bir iki isim aklımda.
Fenerbahçe
Beşiktaş
Trabzonspor
İlk 4 içinde en az averaja sahip olan biziz.En az gol yiyen takım olmamıza rağmen atamadığımız için averaj yok.Ara transferde para bulursam adam almayı planlıyorum bir iki isim aklımda.