Originally Posted by Nedvedmania Bu sene haddinden fazla hakettiler süper ligi Seneye Samsun baya şenlenecek. Umarım taraftar formundan birşey kaybetmez (ve deplasman taraftarlarına saygı gösterirler ). Aynen Özellikle Trabzonumuza
En Tehlikeli İnsan Az Anlayıp Çok İnanandır. "A.Çehov"
Forum Rules