Quote Originally Posted by Nedvedmania View Post
Bu sene haddinden fazla hakettiler süper ligi

Seneye Samsun baya şenlenecek. Umarım taraftar formundan birşey kaybetmez (ve deplasman taraftarlarına saygı gösterirler ).
Aynen Özellikle Trabzonumuza