-
iyi de bug olabilir , twitterde bile açık vardı (accept olayı) . sonuçta bu açığı kullanıp kullanmamak senin elinde. açığı kullanırsan hile yapmış olursun. bunu da insanın kendi zevkine bağlı , bu açığı kullanarak galibiyet almaktan zevk alıyorsa oynar.
ayrıca buna benzer olarak maçta bir oyuncu sakatlansın ya da gol yediğinde anında tatile alınca o sakatlık ya da o gol atılmış olmuyor. ben bir takımı 3-1 yenmiştim crush dumph hatası alınca tekrar oynadım 2. golü yiyince tatile almıştım ama maçı 3-1 ben kazanmıştım tatilde buna benzer çok oldu.
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules