Mehmet adına üzüldüm. Bende Mehmet'in birşey yaptığını düşünmüyorum ama maçtan önce çok gergin olduğu Facebook sayfasından belliydi. Dediğim gibi tekrar birşey yaptığını, suçlu olduğunu sanmıyorum. Asıl suçlular ortamı gerenlerdir...
Mehmet adına üzüldüm. Bende Mehmet'in birşey yaptığını düşünmüyorum ama maçtan önce çok gergin olduğu Facebook sayfasından belliydi. Dediğim gibi tekrar birşey yaptığını, suçlu olduğunu sanmıyorum. Asıl suçlular ortamı gerenlerdir...
I'm back...