Mehmet adına üzüldüm. Bende Mehmet'in birşey yaptığını düşünmüyorum ama maçtan önce çok gergin olduğu Facebook sayfasından belliydi. Dediğim gibi tekrar birşey yaptığını, suçlu olduğunu sanmıyorum. Asıl suçlular ortamı gerenlerdir...