Son iki senedir orjinal alıyorum, eğer tek oyun alınacaksa çok büyük paralar değil, taksit falan filan alınabiliyor. Ama herkesin düşüncesi farklı. Tabi öğrenciler var, durumu çok kötü olanlar, o yüzden eğer sürekli oynadığınız tek oyunsa orjinal alın ve Türkçe çıkmasına katkı sağlayalım.

Pes, FM, NBA, Assasins Creed, Dirt 3 diye arka arkaya yazdığınızda oyunları orjinal alma fikri uçuk geliyor ama sadece FM diyince katlanılabilir.