Quote Originally Posted by LaigLeNoiR View Post
Rangers'in genel anlamda gol atma sıkıntısı var.

Bazı maçlarda patlama yapsalarda istikrarlı bir golcüsü olmadığını düşünüyorum. Bu sebepten sıradan takımlara puan kaybetme ihtimalleri daha fazla.
Sana şiddetle katılıyorum, gol yollarında sıkıntılıyız devre arasında böyle giderse 1 forvet ve 1 defans almayı düşünüyorum şuan oynattığımız defans 40 yaşında ) Zeman çok sakatlık geçiriyor geçirmediği zaman forveti çok iyi besliyor ortalarıyla ama bitek Naismith değerlendirebiliyor yanına uygun birini bulamadım. Çift forvet oynatmakta hala kararlıyım böyle olmazsa tek forvete dönüp bi oyuncumu forvet arkasına çekeceğim..