Sana şiddetle katılıyorum, gol yollarında sıkıntılıyız devre arasında böyle giderse 1 forvet ve 1 defans almayı düşünüyorum şuan oynattığımız defans 40 yaşında) Zeman çok sakatlık geçiriyor geçirmediği zaman forveti çok iyi besliyor ortalarıyla ama bitek Naismith değerlendirebiliyor yanına uygun birini bulamadım. Çift forvet oynatmakta hala kararlıyım böyle olmazsa tek forvete dönüp bi oyuncumu forvet arkasına çekeceğim..


) Zeman çok sakatlık geçiriyor geçirmediği zaman forveti çok iyi besliyor ortalarıyla ama bitek Naismith değerlendirebiliyor yanına uygun birini bulamadım. Çift forvet oynatmakta hala kararlıyım böyle olmazsa tek forvete dönüp bi oyuncumu forvet arkasına çekeceğim..
