Play-off hakkı kazandık; ama öle öle. Oynadığımız bu futbol hiç ümit vermiyor genel olarak. Ya oyuncularımız kaliteli değil ya da sorun Hiddink'de. Umarım play-off u geçer hiç olmazsa turnuvada olabiliriz.