Originally Posted by osman erbil 2.lige çıkarsak talipliyim.. Desene O Zaman İmkansız Ah Biraz Düzgün Yönetilsek Adam Akıllı Biri Gelse Verilen Sözleri Yalayıp Yutmadan Unutmadan Bir de Yerine Getirseler Bir Kişiden Umutluydum Ama Onu da Siyaset ve Kirli Oyunlar Nedeniyle Öldürdüler.
Last edited by BaGa TaRKaN : 13.Ekim.2011 at 19:18
En Tehlikeli İnsan Az Anlayıp Çok İnanandır. "A.Çehov"
Forum Rules