1 ile 30 arası toplam 31 sonuç

Konu: Tüm doğan bebekler doğuştan Bursaspor'lu :))) Çünkü??

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,103

    Default

    siz Song'un attığı golden sonraki yürüyüşünü görmediniz herhalde, biz işte aynen öyleydik..

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by nart_susruko
    siz Song'un attığı golden sonraki yürüyüşünü görmediniz herhalde, biz işte aynen öyleydik..
    Evet ben de tam Song'un yürüyüşü benim de aklıma geldi, bahsedecektim. Siz de çocukluğunuzda onun gibi yürümüş te olabilirsiniz.

    Ama Timsah yürüyüşü Bursaspor'umuza ait sembolik bir sevinç gösterisi.

    İnş. yeni sezonda timsah yürüyüşlerimizi bol bol yaparız.


    Quote Originally Posted by bursa_mc
    başvur be belki kabul ederler bende gelirim çorbada bi tuzumuz olsun
    Hehe ben de çok isterim ama geçen sene Antalya maçındaki protestolardan sonra Guinness rekorlar kitabına girmek için kilometrelerce uzunluğunda yapılacak Timsah Yürüyüşü de iptal edilmişti. İnş. Sn.Murat Yanıklar tekrar bunu gündeme getirir de tüm dünyaya kilometrelerce uzunluğundaki timsah yürüyüşünü göstermiş oluruz. Çünkü ilginç Guinnes Rekorları tüm dünyada
    Haberlerde gösteriliyor. Düşünsenize hertaraf yeşil - beyaz ve kilometrelerce uzunluğunda timsah yürüyüşü ve mahşer meydanı gibi kalabalık ve yapılan tezahüratlar, yakılan yüzlerce meşaleler. Gösteri bilttikten sonra onbinlerce kalabalıktan kopan müthiş çığlık ve alkışlar. Ben az bile söyledim. Çünkü böylesine Bursaspor sevdalısı ateşli bir şehirde bu Timsah Yürüyüşü Guinness Rekor organizasyonunda ortalık yıkılır. Millet zaten heyecan arıyor. Bu sene bu rekor denemesi tekrar gündeme gelebilir.

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •