hızlanma 14 hız 16 şeklinde değişebilir bence.

dribbling 10'a düşebilir. hiç doğru düzgün top sürdüğünü görmedim genellikle toplar önüne atılıyor.

pas da 11 veya 12 olmalı. bu kadar kötü bi pasör olduğunu düşünmüyorum. sürekli ileriye doğru pas atmayı düşünüyor. yaptığı hatalar bundan kaynaklı.
dün mustafa'ya attırdığı goldeki pası ve kiev maçında edu yu defansın arkasına kaçıran pası
dediğimi destekliyor. ek olarak geçen sene bursa maçında holosko'ya attığı ara pas. hatırlayanlar bilir.

ca sı artmasın diyorsanız finishing, long shots 1 er puan düşebilir. hatta finishing 2-3 puan bile düşebilir. stoke maçındaki gol şans eseriydi bana göre. rakip defans pozisyonu bozarken acele bi vuruş yaptı ve gol oldu. geçen sene karşı karşıya kaldığı pozisyonların çoğunu kaleciye nişanlıyordu(veya tribüne). geçen sene hatırladığım bi golü var; gençlerbirliği deplasmanı son dakikada kontraataktan skoru 2-0 yapmıştı. orda da net bi vuruş yapamamıştı.