1 ile 30 arası toplam 60 sonuç

Konu: Yeni Çıkacak FM de Ekstra olarak neler İstersiniz

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    Kayseri Takım:Kayseri
    Mesajlar
    0

    Default

    bence futbolcularla ilk önce prensip anlaşması yapma olmalı

  2. #2

    Wink

    Quote Originally Posted by cristiano_deniz038
    bence futbolcularla ilk önce prensip anlaşması yapma olmalı
    evet bencede önce futbolcuyla anlaşıp daha sonra kulüple anlaşılsa daha iyi.
    Biz önce kulüpü zor ikna ediyoruz sonrada futbolcu gelmek istemiyo bide.adam gıcık oluyo ya

    Quote Originally Posted by pascal88
    beni pilot takım olayı çokheyecandırdı süper bişiy gibi gözüküyo inşallah olur bilmem aslında bi dünya şey var ama düşünem biras
    pilot takımda çok iyi bir fikir.takımda şans bulamayan genç futbolcuların gelişiminde çok iyi olur.iyi düşünmüşler

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by cristiano_deniz038
    bence futbolcularla ilk önce prensip anlaşması yapma olmalı

    Evet,arkadaşın dediği çok güzel bir yenilik olurdu.Ben birde medya haberlerinin daha etkileyici yorumlara sahne olmasını bekliyorum..

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by cristiano_deniz038
    bence futbolcularla ilk önce prensip anlaşması yapma olmalı
    bencede öyle olsa daha zevkli olur

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •