bence futbolcularla ilk önce prensip anlaşması yapma olmalı
bence futbolcularla ilk önce prensip anlaşması yapma olmalı
evet bencede önce futbolcuyla anlaşıp daha sonra kulüple anlaşılsa daha iyi.Originally Posted by cristiano_deniz038
Biz önce kulüpü zor ikna ediyoruz sonrada futbolcu gelmek istemiyo bide.adam gıcık oluyo ya
pilot takımda çok iyi bir fikir.takımda şans bulamayan genç futbolcuların gelişiminde çok iyi olur.iyi düşünmüşlerOriginally Posted by pascal88
Originally Posted by cristiano_deniz038
Evet,arkadaşın dediği çok güzel bir yenilik olurdu.Ben birde medya haberlerinin daha etkileyici yorumlara sahne olmasını bekliyorum..![]()
bencede öyle olsa daha zevkli olurOriginally Posted by cristiano_deniz038
![]()