Transfer olayının daha gerçekçi olmasını isterdim.Takımla anlaşıyorsun oyuncu sana selam bile vermiyor.Gerçek hayatta böyle olmadığını hepimiz biliyoruz.Hatta tam tersi oluyor.Oyuncu ile anlaşıyorlar,takımı ikna etmek için uğraşıyorlar.Gazetelerde okuyoruz.

Alıntılı Yanıtla