nedense fm 2008 den beri olan bir problem bu bende belirli bir süreden sonra oyundan soguyorum en fazla 3 bilemedin 4 sezon oynuyorum sonra kapatiyorum oysaki fm 2005-2006 yi sabahlara kadar oynadigimi hatirlarim asiri derecede zevk veriyordu... ne zaman bu 3d motor geldi oyun monotonlasti sürekli ayni seyler tekrar ediliyor oyunda.