Ya ben deneme amaçlı açtım Fenerbahçe ile.Yoksa Türkiye Ligi oynamıyorum.
Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük, bir başka bahar için, sadece yaprak döktük.
Forum Rules