Maçı izlemediğime üzüldüm Kayseri ilk avrupa serivenine güzel başladı 4 maçta 2 galibiyet 2 beraberlik inşallah Uefada gruplara girme başarısını gösterir tebrikler KAYSERİSPOR
Maçı izlemediğime üzüldüm Kayseri ilk avrupa serivenine güzel başladı 4 maçta 2 galibiyet 2 beraberlik inşallah Uefada gruplara girme başarısını gösterir tebrikler KAYSERİSPOR