özür dilerim kardeş ben şöyle bi kabataslak baktım bulamadım bu oyunla ilgili bi konu ama mağdem konu açılmış bi linkini gönderseneOriginally Posted by sherryy
özür dilerim kardeş ben şöyle bi kabataslak baktım bulamadım bu oyunla ilgili bi konu ama mağdem konu açılmış bi linkini gönderseneOriginally Posted by sherryy
Hani, kurşun sıksan geçmez geceden,Anlatamam, nasıl ıssız, nasıl karanlık... Ve zehir - zıkkım cıgaram.