Quote Originally Posted by Deus Dominus View Post
Bende FM 2012'de Ankaragücü üzerinde çalışmıştım, 3-4 tam sezon denemesi sonrası ligde tutmayı başarmıştım ama tabiri caizse göbeğim çatladı, süper eğlenceli, zorlu bir deneyim olmuştu benim için PTT 1. Lig ile başa çıkabileceğine inanıyorum, başarılar.
aynen katiliyorum dostum Fm ' yi bildim bileli ankaragücüyle başlamişim dir kariyerlerime hep ve en eğlenceli en çok keyif aldiğim en çok zorlandiğim ; AMA NAPALİM İŞTE SEVİYORUZ BE ABİ !