evet önliberolu sistemin bariz avantajları var oyunda nedense,halbuki şart değil önlibero.orta sahayı 5 lemediğin vakit rakip kim olursa olsun mesela akhisar gibi,topa senden fazla sahip oluyorlar ve bu da beni çıldırtıyor...