-
Takımına ve bulunduğu statüye göre değişir. Örneğin ben Bursaspor ile oynuyorum, ve ligde zirvedeyim. Takıma da her hangi bir takviye yapmadığım için, çok geniş bir kadro derinliğim yok. (Rotasyon için söylüyorum.) Ligde şampiyonluğa oynayan bir Bursaspor için, zırt pırt kupa maçı yapmanın hiç bir avantajı yok, he lig durumum kötü olsa, haddinden fazla da asılırdım tabi.
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules