Originally Posted by jesmatador Yeni Stad da güzelmiş. Az sonra baştan itibaren kariyeri okumaya başlayacağım. Teşekkürler, Kolay gelsin o zaman : ) Son bir kanat oyuncusu da alarak transferi kapatmayı düşünüyorum.
... http://i.hizliresim.com/eNzXNg.gif Türkiye'nin En İyi Football Manager Sitesi
Forum Rules