Originally Posted by Condor arkadaslar turkce karakter sorununa bir cozum yok mu ? AYRICA TEBRiKLER COK GUSEL VE BA$ARILI OLMU$ !!! AYRICA VOLKAN ABi DUN COK KIZDIRILDI VE COK HAKSIZ DAVRANILDI ODA iSYAN ETTi HAKLI OLARAK ! birkaç mesaj yukarıda anlattım çözümünü. ben denedim oluyo
Forum Rules