eğer varsa msn den konuşalım sana ss (screen saver)li olarak anlatayımOriginally Posted by Condor
eğer fm main.t2k dosyan yoksa onuda gönderirim
eğer varsa msn den konuşalım sana ss (screen saver)li olarak anlatayımOriginally Posted by Condor
eğer fm main.t2k dosyan yoksa onuda gönderirim