Originally Posted by DerBVB1 Çok ilginç bir kariyer , daha önce bilmediğim takımlar. Takip ediyorum , bol şans Teşekkürler güzel dilekleriniz ve ilginiz için. Balkanlar güzeldir. Altyapısı en kötü takımın bile bazen iyi regenler çıkabiliyor.
Forum Rules