Quote Originally Posted by Hsyn53Yvz View Post
Yavaş yavaş açılıyorsun,2-3 maç daha kazanırsan art arda bir çok galibiyet elde edersin gibi
Takım iyi oynuyor ama son vuruşları acemice yapıyorlar.



3.Hafta



Bu maç öncesi yine crash dump hatası aldım. O yüzden maçı tatile aldım. Bu skorla bitti yinede şanslıymışız.


4.Hafta



Manchestera top falan oynatmadık. Bir uzaktan atılmış golleri var. Sonuçta salladık ama yıkamadık