Takım iyi oynuyor ama son vuruşları acemice yapıyorlar.
3.Hafta
Bu maç öncesi yine crash dump hatası aldım. O yüzden maçı tatile aldım. Bu skorla bitti yinede şanslıymışız.
4.Hafta
Manchestera top falan oynatmadık. Bir uzaktan atılmış golleri var. Sonuçta salladık ama yıkamadık






