arkadaşlar problem oyunu pencere modunda açamamak mı? eğer buysa bir sonraki versiyonda FM yolunu sizin belirttiğiniz bir ayar ve pencere modu eki ekleyeceğiz
arkadaşlar problem oyunu pencere modunda açamamak mı? eğer buysa bir sonraki versiyonda FM yolunu sizin belirttiğiniz bir ayar ve pencere modu eki ekleyeceğiz
Mustafa BudakTurksportal
"Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.Bugün yarına dünle beslenerek yol alır"Bertolt Brecht