arkada$im sen oyunu WINDOWS'un icine mi yükledin ? :P , bide uninstal.exe'yle alakan yok onu anca programi kaldirmak icin kullanirsin , da yani yüklerken DANNNNN die cikan bi sesle beraber ortada 1 HATA mesajimi bu `?´Originally Posted by sonerkorhan
![]()

