Ya da şöyle anlatayım takımın kötü oynamasının tek sorumlusu Necati i?
Bakın tezatlığı siz kendi oyuncunuzu kötülüyorsunuz ben iyi yönlerini çıkartıyorum bence Necati'ye değil yönetime tepki gösterin o zaman...
Ya da şöyle anlatayım takımın kötü oynamasının tek sorumlusu Necati i?
Bakın tezatlığı siz kendi oyuncunuzu kötülüyorsunuz ben iyi yönlerini çıkartıyorum bence Necati'ye değil yönetime tepki gösterin o zaman...