Quote Originally Posted by The Special One View Post
inter ve dnipro dan puan alıpta az alkmar ye yenilmen ilginç olmuş lig ise gayet iyi bir sonuç daha ilk yıldan
Tecrübesizliğimizin kurbanı olduk. İçerdeki maçta öne geçip de maçı verdik. Depasmanda pozisyonları değerlendiremedik. Önümüzdeki sezona artık.