Şampiyonlar ligininin tadı zaten bu güçlü takımlar olduğu için bir başka.Güzel maçlar olucak şimdiden heyecanınını yaşıyorum.Son torbadan makul bir takım çektik.Hayırlısı olsun.
Şampiyonlar ligininin tadı zaten bu güçlü takımlar olduğu için bir başka.Güzel maçlar olucak şimdiden heyecanınını yaşıyorum.Son torbadan makul bir takım çektik.Hayırlısı olsun.