konunun sahibi mesajının en altını hiç beğenmedim..
moderatörler bu cezayı hak ediyor...
benden önce yazanlar hiç mi dikkatinizi çekmedi..
konunun sahibi mesajının en altını hiç beğenmedim..
moderatörler bu cezayı hak ediyor...
benden önce yazanlar hiç mi dikkatinizi çekmedi..