
Originally Posted by
ilhancicek
Maçlar güzel ama dediğin gibi yedekler kaliteli değil. Ben sezon başında temizlik yaptım ama bakalım ligi nerede bitireceğiz.
bende devre arası neşteri atmaya başladım..
Bazen yürekli kayıplar; Korkak zaferlerden daha önemlidir. [Fatih Terim]