Quote Originally Posted by ilhancicek View Post
Maçlar güzel ama dediğin gibi yedekler kaliteli değil. Ben sezon başında temizlik yaptım ama bakalım ligi nerede bitireceğiz.
bende devre arası neşteri atmaya başladım..