valla edmilsonun geleceğini sanmıyorum. murat aksu bugün rico nun imza töreninde her an süprizlere hazır olun dedi ama derken kendisi bile inanmıyordu büyük ihtimalle son yabancı bonservisi ucuz bir oyuncu hatta hiç duyulmamış bir oyuncu bile olabilir. çünkü bu sene çok para harcadılar.