Anket Sonuçlarını Görüntüle: Bir çok kez save bozulması sonucunda ve en sonda 1 yıl geriye gittiğimizden dolayı;

Voters
5. You may not vote on this poll
  • Tüm olumsuzluklara inat devam edelim.

    1 20.00%
  • Bu kariyeri kapatıp en baştan farklı bir kariyerle devam edelim.

    4 80.00%
1 ile 30 arası toplam 594 sonuç

Konu: Boğazın Gençleri Meydan Okuyor; Dardanel ile 7. Sezon (2024-2025)

Hybrid View

  1. #1

    Default

    Abdullah'la Umut iyidir. En kötü Mentor olurlar. İbrahim'in karakteri nasıl oyunda?

  2. #2
    Nesil
    2008
    Yer
    Tarsus/Mersin
    Yaş
    45
    Mesajlar
    4,483

    Default

    Quote Originally Posted by kerim1990 View Post
    Abdullah'la Umut iyidir. En kötü Mentor olurlar. İbrahim'in karakteri nasıl oyunda?
    Aynen bende bu şekilde düşünüyorum. İbrahim'in antrenör raporu aşağıda hocam.
    [IMG][/IMG]
    Quote Originally Posted by devilshand View Post
    neler kaçırmışım ya bende bekliyorum ki bildirim gelmiş kariyer akmış gitmiş
    Kariyer güzel gidiyor. Her ne kadar dalgalı sonuçlar alsak ta güzel gittiğimizi düşünüyorum.
    Quote Originally Posted by rexpo1994 View Post
    Lige yeni çıktık 2 deplasman maçına girdik 1 puan aldık fazla kötü değil bence. Hocam o 3-1-4-1-1 de defansif ortasahayı gizli libero yaparsan defansif açıdan daha faydalı olabilir diye düşünüyorum.
    Hocam son Denizli deplasmanında rakibimiz yine 4-3-3 dizilişi ile çıktılar. Dediğinizi uyguladım. Ama bir sonraki maçımız çok önem verdiğim Karagümrük ile ZTK maçımız olduğundan dolayı gençlerle ve yedeklerimizle çıktım. Bu da tabiki farklı sonuç olmasını sağladı.
    PTT.1 lig 3. Hafta
    [IMG][/IMG]
    Güçlü rakibimizle evimizde yaptığımız maçta tamamen oyunun hakimiydik. Hatta 40. Dk ya kadar rakibimiz kalemize gelemedi.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    PTT 1. Lig 4. Hafta
    [IMG][/IMG]
    Yukarda da dediğim gibi Karagümrük ile yapacağımız maç için yedekler le ve gençlerimizle çıktık. Ama gençlerimiz ve yedeklerimiz sınavı geçemediler. Uzun bir aradan sonra ( En son ne zaman aldık onu da bilmiyorum) Kırmızı kart gördük. Her ne kadar ara ara maça ortak olmaya çalışsak ta kırmızı ile birlikte oyundan düştük. Ve maçın başında bir oyuncumuzun sakatlanması da iyi olmadı. Zaten 70. Dk dan sonra artık ya herro ya merro dedik ama genede olmadı.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Oktay Tuna yı İbrahim Kaş'ın kanatları altına vermiştik. Ama kişilik farklılığından dolayı erken bitti. İlk gözlem raporunda İbrahim için oldukça kararlı demişti. Demek değilmiş yada bizim Oktay da sorun var.
    Zaten Geçen sezonun ortasından beri performansı çok kötü gidiyor. Herhalde ara transfer döneminde kiralık göndereceğim.
    [IMG][/IMG]
    Bu arada Aydın da iyileşti. Kendisini hemen Umut'un kanatları altına verdik. Aydının profilinin son durumu da aşağıda var.
    [IMG][/IMG]

Bu Konuya Ait Etiketler

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •