Quote Originally Posted by DadasTrobzonLee View Post
@rexpo1994 Hocam Lucho Gonzalez iyi olmuş.Piazon'u kiradan sonra alabilirsek iyi olur.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkürler. Lucho ya ihtiyaç vardı ortasahada inşallah istediğim verimi alabilirim Piazon ilk maçında döküldü,Tokat Spor da çok iyi verim almıştım bunda da alabilirim diye düşünüyorum.

Quote Originally Posted by aytekin79 View Post
Transferler çok başarılı olmuş @rexpo1994
Teşekkür ederim hocam Senin kiralık taktiğini yapıyoruz ama ters de tepebiliyor. Geçen sene kiraladığım Juanmi yi bu sene kiralayamadık, Real Madrid transfer etti