Öncelikle Rexpo'yu üstün başarılarından dolayı tebrik ediyorum. Sayesinde harika bir kariyer geçirdik. Almadık kupada bırakmadı
Yanlız son senemizde finali beraber yapmayı çok isterdim. Final rakibi Real Madrid'e şanssız bir şekilde penaltılar ile boyun eğdim.
Üstelik Real Madrid 5.penaltılarda kaçırdığında bize sıra geldi ve stratejik olarak en çok güvendiğim penaltıcımı 5.penaltıya yerleştirmiştim ki maalesef atamadı.
Şampiyonlar Liginde tek tesellimiz Çeyrek Final'de elenirken Vietto, Ronaldo'nun rekorunu egale etti. ŞL'nin gol ve asist kralını biz çıkarttık.
![]()






