bencede zorlareın en kolayına düştük gruplarda.ama bu ligde tecrübe çok önemli ve bu gs de fazlasıyla var.güzel bi ön liberoyla allah da izin werrse çıkarız gruptan.
bencede zorlareın en kolayına düştük gruplarda.ama bu ligde tecrübe çok önemli ve bu gs de fazlasıyla var.güzel bi ön liberoyla allah da izin werrse çıkarız gruptan.