benimki rüzgarlıkların olduğu yer yani yeni açık.

ama stadın etrafı baya değişti arkadaşlar . Ben Ş.L finalinde gördüm en son.İl olimpiuat maceram köpeklerin kovalamasıyla kötü bir anı olarak geçmişti İnşallah gene dağdan inmez itler