benimki rüzgarlıkların olduğu yer yani yeni açık.
ama stadın etrafı baya değişti arkadaşlar . Ben Ş.L finalinde gördüm en son.İl olimpiuat maceram köpeklerin kovalamasıyla kötü bir anı olarak geçmiştiİnşallah gene dağdan inmez itler
![]()
benimki rüzgarlıkların olduğu yer yani yeni açık.
ama stadın etrafı baya değişti arkadaşlar . Ben Ş.L finalinde gördüm en son.İl olimpiuat maceram köpeklerin kovalamasıyla kötü bir anı olarak geçmiştiİnşallah gene dağdan inmez itler
![]()