evet..Originally Posted by comandante
şimdilik bir aksilik olmazsa,
eray - burak - yücel - taşkın - görkem - tarık
biletleri fiyatlar açıklanınca karar vereceğiz.. muhtemelen kapalıdan alırız, pankart işi yarın belli olacak.. herkes stadın önünde buluşacak..![]()

