Quote Originally Posted by comandante
konuya değişik bi boyut gelmiş...

tarık da geliyor süper olcak kadro beyler...
evet..

şimdilik bir aksilik olmazsa,

eray - burak - yücel - taşkın - görkem - tarık

biletleri fiyatlar açıklanınca karar vereceğiz.. muhtemelen kapalıdan alırız, pankart işi yarın belli olacak.. herkes stadın önünde buluşacak..