Bence editör ü hiç karıştırma.Alın terinle alacaksan al kardeşim.Yoksa alma bizlere hile yakışmaz.Originally Posted by RuGbY_038
![]()
![]()
![]()
Bence editör ü hiç karıştırma.Alın terinle alacaksan al kardeşim.Yoksa alma bizlere hile yakışmaz.Originally Posted by RuGbY_038
![]()
![]()
![]()