Originally Posted by manutd0fb1 bıyıklıda sap gibi oturuyo kesin bi kotuluk var o adamın içinde(bıyıklı kel ) bencede zaten başbuğ boşu boşuna kimseyle tartışmaz...
Bursasporlu Olmak Ayrıcalıktır...
Forum Rules