Boşver Taşkın.. Biz renklere aşığız.. Kırmızıya, Sarıya aşığız.. Yönetimmiş, futbolcuymuş bunlardan değerli olan gerçekten Galatasaraylı olanların ismi kalır.. gerisi hikaye.. Biz gerekeni yapalım takımımıza desteğimizi verelimde..Originally Posted by TaşkınMahmut

Sırf GALATASARAY forması giydikleri için o adamları seyretmeye gidiyorum.
Alıntılı Yanıtla