Quote Originally Posted by TaşkınMahmut
30 ytl bişey değilde bence bu takıma zınnık vermemek lazım Sırf GALATASARAY forması giydikleri için o adamları seyretmeye gidiyorum.
Boşver Taşkın.. Biz renklere aşığız.. Kırmızıya, Sarıya aşığız.. Yönetimmiş, futbolcuymuş bunlardan değerli olan gerçekten Galatasaraylı olanların ismi kalır.. gerisi hikaye.. Biz gerekeni yapalım takımımıza desteğimizi verelimde..