Hadi Kayseri2'yide bulurlar böyle. Artık zaten 1 gol attık ya Alkmaar'ın morali acayip bozuldu. Deplasmanda beraberlikte iyidir. Ama bu oyunla atar bence Kayseri.
Hadi Kayseri2'yide bulurlar böyle. Artık zaten 1 gol attık ya Alkmaar'ın morali acayip bozuldu. Deplasmanda beraberlikte iyidir. Ama bu oyunla atar bence Kayseri.
...Eğer mücadele ettiğin noktaya varmayı ummuyorsan, mücadele edemezsin...