2-0 yerine 2-2 çok daha iyi bir skor tabi ki.Trabzon pek de avantajlı bir skor elde edemese de en azından deplasman maçına ümitli gidecek.Umarım İspanya'da turu geçerler.
2-0 yerine 2-2 çok daha iyi bir skor tabi ki.Trabzon pek de avantajlı bir skor elde edemese de en azından deplasman maçına ümitli gidecek.Umarım İspanya'da turu geçerler.