1 ile 20 arası toplam 20 sonuç

Konu: Gerets: "Hakan'dan vazgeçmem"

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2003
    Yaş
    48
    Mesajlar
    4,569

    Default

    Quote Originally Posted by batuhan1907
    Hakandan vazgeçmem diyorsun sakat veya cezalı olmadığı halde en önemli maçlarında ilk onsekize bile almıyorsun nasıl iştir anlamadım?
    Bunun cevabi zaten cok acik. Hakan bir haftada 3 mac kaldiramiyor artik. Carsamba gunu Malta ve Cumartesi gunu Denizli macini oynadiktan sonra bir de Bordeaux macinda oynasa dokulurdu. Ustune ustluk, Besiktas macinda da ozellikle onde kurulan defansa karsi fazla etkili olmazdi.

    Eger oyuncu rotasyonu kullanilmayacaksa, ne gerek var kadroda 4 forvet bulundurmaya? Iki tane sur sahaya, bacagi kopana kadar oynasin. Hatta yedek oyuncuya da gerek yok belki.

    Eger elestirilecekse Gerets, Denizli macinda Hakan'i oynattigi icin elestirilebilir. Ancak kapali defans ile oynayacak Denizli'ye karsi Hakan'i oynatip, sonra Besiktas macinda oynatmak bence daha dogru idi. Tek sanssizlik, Umit Karan ve Hasan Kabze'nin sakatliktan yeni cikmasi ve Necati'nin kotu forumu, Eger diger forvetler bu durumda olmasa Hakan Sukur'un yedek kalmasi veya kadroda olmamasi pek bir elestiri almazdi.

  2. #2
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,559

    Default

    Quote Originally Posted by perpetua
    Bunun cevabi zaten cok acik. Hakan bir haftada 3 mac kaldiramiyor artik. Carsamba gunu Malta ve Cumartesi gunu Denizli macini oynadiktan sonra bir de Bordeaux macinda oynasa dokulurdu. Ustune ustluk, Besiktas macinda da ozellikle onde kurulan defansa karsi fazla etkili olmazdi.

    Eger oyuncu rotasyonu kullanilmayacaksa, ne gerek var kadroda 4 forvet bulundurmaya? Iki tane sur sahaya, bacagi kopana kadar oynasin. Hatta yedek oyuncuya da gerek yok belki.

    Eger elestirilecekse Gerets, Denizli macinda Hakan'i oynattigi icin elestirilebilir. Ancak kapali defans ile oynayacak Denizli'ye karsi Hakan'i oynatip, sonra Besiktas macinda oynatmak bence daha dogru idi. Tek sanssizlik, Umit Karan ve Hasan Kabze'nin sakatliktan yeni cikmasi ve Necati'nin kotu forumu, Eger diger forvetler bu durumda olmasa Hakan Sukur'un yedek kalmasi veya kadroda olmamasi pek bir elestiri almazdi.
    kapalı oynayan denizlispor karşısında Hakan'ın oynaması doğruydu diyorsun peki gerets Bordeux'un nasıl oynayacağını düşünüyordu yada gerets Türkiye ligini şampiyonlar liginden daha mı önemli görüyor. Bordeux maçında çok açık Hakan Şükür'ün eksikliği hissedildi. bence yanlış karar verdi şimdide onu düzeltmeye çalışıyor sayın gerets.

    Bunun bir rotasyon olduğunu söylüyorsunuz o zaman hakan şükür'ün sakat olduğuna inanmıyorsunuz peki bu hastalık hikayesini kim, neden söyledi? bunu bir bilen varmı?

  3. #3
    Nesil
    2003
    Yaş
    48
    Mesajlar
    4,569

    Default

    Quote Originally Posted by Jesus_FB
    kapalı oynayan denizlispor karşısında Hakan'ın oynaması doğruydu diyorsun peki gerets Bordeux'un nasıl oynayacağını düşünüyordu yada gerets Türkiye ligini şampiyonlar liginden daha mı önemli görüyor. Bordeux maçında çok açık Hakan Şükür'ün eksikliği hissedildi. bence yanlış karar verdi şimdide onu düzeltmeye çalışıyor sayın gerets.

    Bunun bir rotasyon olduğunu söylüyorsunuz o zaman hakan şükür'ün sakat olduğuna inanmıyorsunuz peki bu hastalık hikayesini kim, neden söyledi? bunu bir bilen varmı?
    Hakan'in hasta olmadigi hikaye. Haberlere dikkat edilirse, Hakan guya yakin cevresine "hasta falan degilim".. demis... Mac oncesi Gerets, mac sonrasi ise Hakan ile yapilan roportaj/basin toplantisinda ikisi de Hakan'in mactan once hasta oldugunu tekrarladi. Yani bu haberin medya uydurmasi olmasi ihtimali yuksek.

    Evet bu bir rotasyondur ve rakibe/maca gore teknik direktor tercihler yapar. Demek ki Gerets Umit Karan veya Hasan Kabze'yi Denizli macinda sahaya surecek kadar hazir gormedi. Veya ozellikle fiziksel olarak hazir olmayan Umit Karan'i veya Hasan Kabze'yi oynatip sert savunma yapan Denizli karsisinda bir uzun sureli sakatlik daha yasamalarini goze almak istemedi.

    Bu durumda Necati veya Hakan ihtimali kaldi. Necati ya formsuz oldugu icin ya da Ilic ile son bir senedir sahada pek iyi anlasamadigi icin herhalde tercih edilmedi. Ozellikle bu ikili arasinda yapilmayan tek paslar pozisyonlari baslamadan sona eriyor, ve cogunlukla Galatasaray kalesinde kontra atak ile sonuclaniyor.

    Daha once baska bir konuda yazdigim gibi, Hakan'in Denizli macinda oynamasindan sonra zaten Bordeaux macinda oynayacagini sanmiyordum. Ben olsam da oynatmazdim. Belki yedek soyundururdum ama eger hasta ise ve kadroya da almazdim.

    Denizli macinda bence eli mahkum oldugu icin oynatti Hakan'i Gerets. Mac erken kopsa buyuk ihtimalle cikartip Bordeaux maci icin dinlendirirdi Hakan'i. Ancak bu olmadi ve Hakan uzun sure oyunda kalmak zorunda kaldi. Hakan Bordeaux macinda tabii ki yararli olabilirdi ancak once oynanmasi gereken bir Denizli maci vardi. 11'e alinmamasi ise bence bu nedenlerdendir. 18'e alinmamasi ise tahminimce hastaligi yuzundendir.

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •