yaw macro arkadaşım açtıysan nasıl açtıgını anlatsana önce screen koyacam diyosun hala ya bi anlat nasıl açtıgını sonra ister screen koy ister oyunu koy yeterki nasıl açtın bi anlat bütün millet oyunu açmaya ugrasıyor bi anlatta bizde kurtulalım şu dertten

