güzel olurduda baksana 2007 oynayan arkadaşlar ne diyo transfer yapmak bile zormuş bence bukadarı iyiOriginally Posted by tolgan07
güzel olurduda baksana 2007 oynayan arkadaşlar ne diyo transfer yapmak bile zormuş bence bukadarı iyiOriginally Posted by tolgan07