bence kanatlara hasan ve arda yı koyup iliç in yerine carrusca yı denese bence fena olmaz ...ben olsam iliçi gol bölgelrinde düşünürüm araya iyi giriyor ve son vuruşları iyi ... üstelik iliç in fizik kapasitesi orta saha için yeterli değil .... carrusca iliç e göre daha teknik ve daha çok koşar gibime geliyor tabii tam olaraka izlemediğim içimde fazla yorum yapamıyorum ....