Ya peki demodayken bu sorunu ilettiğimizde orjinalde olmayacak denmişti yanlış hatırlamıyorsam veya herhangi bir yamayla düzeltmek mümkün olmaz mı?
Ya peki demodayken bu sorunu ilettiğimizde orjinalde olmayacak denmişti yanlış hatırlamıyorsam veya herhangi bir yamayla düzeltmek mümkün olmaz mı?