yok kardeş göndermediler kimseyi ben kiralık teklifi yaptım 3-4 tane kabul ettiler ama oyuncular kabul etmeyince yattı yani pek işime yaramadı chelsea'nin pilot takımı olmak zaten bu kırmızı kart ve sakatlıklar yüzünden uyuz oldum oyuna birinci lige çıkardım eskişehirsporu ama böle sakatlıklar ve kırmızı kart yüzünden maç alamıyom nerdeyse transfer bütcesi desen 200 milyaro yüzden yama çıkartmasını bekliyorum sigamesin oynamıyorum şimdilik oyunu.


o yüzden yama çıkartmasını bekliyorum sigamesin oynamıyorum şimdilik oyunu.
Alıntılı Yanıtla